Monday 20 November 2017

Fx Prime Forex Fabrikken


Kraftig 1 Min Scalping System (Fx Prime) Medlemskap Tilbakekalt Ble Medlem Sep 2008 477 Innlegg Hei alle, jeg er ganske ny på dette fantastiske forumet, men jeg har lurket her de siste 6 månedene bare å lese og lese og lese, noen av dere på dette brettet er bare fantastisk. Jeg lærte mye og bygget et veldig sterkt og pålitelig system i løpet av de siste 6 månedene som har gitt meg omtrent 80 nøyaktige scalping-bransjer. Jeg vil gjerne dele dette systemet med deg og håper også at vi kan begynne å hjelpe hverandre for å gjøre dette systemet enda sterkere. (Fx Prime 1 Minute Scalping System) Handel mellom 3:00 er klokka 11.00 er tiden SL 10 pips Ta fortjeneste, forklares KUN BRUK INDIKATORER OG MØNSTER I DENNE POSTEN ER DEN DEN ENESTE ETTER Etter at malene er installert og du har lest metoden, gå Til videoen nedenfor for å lære hvordan du handler denne metoden quotLIVE 24-timers FX PRIME CHAT-ROM NÅ TILGJENGELIG (Ubegrenset brukere) sitat WELL GUYS etter å ha blitt privatmeldt omtrent 30 ganger og spør om et chatroom for å ha live trading og snakke FX Prime jeg endelig har gitt i en åpnet et chatterom. Her er informasjonen. Jeg vil gi ut min handel med handelssignaler og gi ut mange gode tips om hvordan du bruker Fx Prime System. Levende handel vil finne sted fra kl. 05.00 til klokka 8.00. Jeg lurker også mye om kvelden også, så du kan stille meg spørsmål og vi kan alle hjelpe hverandre ut. Jeg har virkelig glede av å hjelpe dere alle, og håper jeg kan gjøre det i lang tid. Vi kan alle se mange pips. Klikk på linken nedenfor for live chat-rommet. FINAL ENTRY SIGNAL REGULER (IKKE PÅ POSTEN FØLGENDE DETTE HER) Long Trade CCI 170 Over 0-linjen som viser opptrenden, MÅ VÆRE FIRST TIL CROSS CCI 34 Over 0-linjen og viser opptrenden MÅ VÆRE ANDRE FOR Å GJØRE SAMME DIREKTE RSI over 55 lt ------ VIKTIG VIKTIG ikke gå inn hvis det er mellom 45 -55 sonen (45-55) ER FARE IKKE MELD ZONE når den krysser i samme retning ta handelen. Kort handel CCI 170 under 0 linje viser ned trend MÅ KROSS FØRSTE CCI 34 under 0 linje som viser ned trend MÅ GJEN ANDRE RSI under 45 samme som ovenfor ikke handle når i 45-55 sonen ALDRI HANDLEGGENDE MOT 5 MIN TRENDEN, DENS TRENDING NED OG DER GIVER DIG ET OPP SIGNAL, DONT BRUK DET DER ER EN RETRASJON NÅR DET KOMMER NED IGJEN, FØR SIGNALET. LOOK FOR LOWER LOWS AND HIGHER HIGHS. LAST NED DEN FINALE TEMPLATE OG INDIKATORER RETT NEDRE IKKE PÅ POST 2. SpudFibo. mq4 8 KB 30 150 nedlastinger Lastet 19 okt 2008 10:11 EJCandleTime. mq4 2 KB 26 233 nedlastinger Uploaded 18 okt 2008 17:50 finaltemplate1minute. tpl 16 KB 31 601 nedlastinger Lastet opp 18.10.2008 17:59 Finaltemplate5minute. tpl 14 KB 27,320 nedlastinger Uploaded 18.10.2008 17:59 DoublecciWoody. mq4 6 KB 29 204 nedlastinger Uploaded 19 okt 2008 2:13 am Auto Pivot. mq4 15 KB 26 682 nedlastinger Uploaded 19 okt, 2008 10:58 am Ok, her er hvordan dette flotte systemet fungerer Jeg handler dette med EURUSD og har ikke testet dette med noen andre par. Jeg tror du trenger å lære og holde seg til ett par. Det første vi må forstå er dette. Vi ser på CCI 170 da dette er vår høyere tidsramme, og vi vil bare, og jeg mener at KUN være handel i DIRECTION OF CCI 170, da det vil gi oss en god indikasjon på hva som skjer i den høyere tidsrammen. så her er inngangssignaler Long Trade CCI 170 Over 0-linjen som viser uptrend CCI 34 Over 0-linjen og viser opptrenden Heiken Ashi Slår Blå RSI over 55 lt ------ VIKTIG VIKTIG ikke gå inn hvis det er mellom 45-55 sone (45-55) ER FARE IKKE MELD ZONE når den krysser i samme retning ta handelen. Kort handel CCI 170 under 0 linje viser ned trend CCI 34 under 0 linje viser ned trend Heiken Ashi gjør rød RSI under 45 samme som ovenfor ikke handle når i 45-55 sone Viktig ting å huske: Dette systemet er avhengig av støttemotstand, fibrene og svingpunktene, så hvis nær-linjer venter på å se om det krysser eller bruker det som motstand. Følg alltid trenden og se etter å kjøpe og topper og bunner. På handel A vi ser begge ccis er under 0 ser vi også at Heiken Ashi endrer farge og vi ser at den linjen nå blir motstand også. RSI er under 45, og vi tar handelen og avslutter når Heiken Ashi blir blå eller CCI 34 er viser svakhet og krysser tilbake under 0-linjen. Igjen en annen fantastisk handel som vi ser at den treffer motstandslinjen og er klar til å gå opp. Du ser at begge CCI er over 0 og RSI er over 55. Vi avslutter når CSC går tilbake under 0. På diagrammet ovenfor er det et signal som kan blitt omtalt etter å ha lest reglene, prøv å finne det. ville gi deg en annen 15-20 pips LET ME KNOW WHAT YOU THINK Attached Image (klikk for å forstørre) FX Prime Revisited Hi Tedster. Jeg er ny på forumet (dette er mitt første innlegg) og Ive snublet over FX Prime for noen dager siden og begynte å teste det på en demo-konto. Jeg finner ut at hvis du følger strengt følger reglene, vent på at alle indikatorene er i riktig posisjon, noen ganger kommer du til å savne noen veldig gode trekk eller gå for sent når flyet allerede mister strenghet. Jeg bruker vanligvis 1M veldig enkle systemer, slik at FX Prime virkelig ville passe til min handelsstil. Virkelig interessert i måter å forbedre den på. Jeg er heller ikke en ekspert, og jeg tar også pauser for å gå hunden min. Dette var et av problemene jeg hadde, og derfor filtrerer jeg nå ut noen av trekkene. Jeg regner mindre er mer i dette tilfellet. Som lovet her er indikatorene jeg bruker alle, funnet på FX Prime original-tråden. 1. Double CCI med SMA (CCI-34 SMA-21) 2. Double CCI med SMA (CCI-170 SMA-21) 3. T3 RSI (8) Nivåer 55 amp 45 4. TOR 1.20 5. Trendstuffer Jeg skjønner at jeg bruker en dobbel CCI med bare en innstilling to ganger lol Du kan bruke den til å vise begge CCIer i ett vindu for å spare plass. Det er bare jeg foretrekker å se på det på denne måten. Trendstuffer er et idicatorsystem jeg kjøpte år tilbake da jeg var ny til Forex og dessverre som de fleste var på utkikk etter en enkel løsning. Dessverre var det ikke. Har du vedlagt trendstufferfilen også, kan du muligens legge inn malfilen din. -) Bare så ser vi alle på det samme. Finner du at din egen variasjon av systemet er bedre å fange handler, filtrere ut falske signaler, eller hvorfor endret du det på denne måten. -) Bare interessert i å vite. Tedster, heres hvor jeg gikk inn, 07:07 GMT, håper du kan se diagrammet, det var min første vedleggsopplasting Jeg prøvde fortsatt å teste de opprinnelige FXPrime-indikatorene med DoubleCCIWoody som jeg liker bedre. For meg virket det en legitim oppføring, også andre indikatorer bekreftet oppgangen. men jeg jobber også med 5 og 15 min diagrammer, sammen med 1M, hvor jeg har Fibs retracementsextensions, pivotpunkter og rene BB-bånd for å holde øye med trender og utløserpunkter. Takk for malen og indikatoren, jeg prøver dem snart. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Det synes å være noen interessebygning i den gamle FX Prime-tråden. Det er et system jeg har brukt med litt suksess, men vet hvor nær det nivået som ble foreslått av den opprinnelige plakaten. For å være ærlig finner jeg det bra for mellom 20 og 40 pips om dagen, avhengig av markedsforhold. Jeg handler mellom 7:30 til 3 eller 4 pm med en pause i løpet av dagen går hundene. Jeg finner pause viktig som det forhindrer meg til å bli gal som den tiden lenge foran et minuttdiagram er på langsiden. Jeg vil påpeke nå at jeg ikke er ekspert, men jeg gjør det. Den opprinnelige tråden var faktisk en svindel, og jobbet aldri i det lange løp. selv om det hadde kortvarig suksess. fyren løp av med folks penger. Jeg kan se hvorfor mange tror det er ikke verdt noen innsats, som sa at jeg hadde en liten sprekk på det i dag. Jeg vil påpeke at jeg ikke er en scalper og ikke brukte (og ikke har) trenden indi, jeg ønsket bare å handle den første timen av Euro åpen og London åpnet. Jeg tok 3 handler, 2 på AUDUSD og 1 på EURUSD og alle 3 endte opp med 10 pips, jeg måtte sitte og ri på en av AUD-bransjene. Jeg ville håpe de fleste ville ta stoppet før avstanden jeg var forberedt på å la det komme til. Avtalt - Jeg unngår generelt en handel hvis stoplengden min må være større enn 10pips - men dette er skjønnsmessig avhengig av hvordan markedet har beveget seg. Jeg har også en tendens til å sette til BE så raskt som mulig - noen vil løpe videre og andre stopper meg raskt, men i det minste miste jeg ikke. Jeg har også en tendens til å bevege stoppelyset opp med støtte - og motstandsindikatoren der det er mulig, slik at jeg låser i noen pips. Jeg tror dette er hvor følelsen kommer inn i systemet - det er veldig vanskelig å kvantifisere disse tingene i en mekanisk metode, i stedet behandler du hver handel litt annerledes. Godt gjort på pippene dine skjønt - fin måte å starte dagen på. Jeg anbefaler å spille sjakk regelmessig, faktisk spiller jeg mange 5min spill i mellom handler eller venter på det. gå sjakk og registrer deg for gratis datapar. God kveld mine venner Her er nivåer for i morgen Intradag nivåer for 27.2.2017 Jeg bruker PT 10 pips, SL 12 pips. For mer kult ekstra innhold besøk min nye. Jeg bruker noen ganger harmonier som er enklere å se og er en del av EW Only som en sammenheng. Last ned appen som et verktøy Jeg er ikke ekspert på EW og tar år til. Ny uke. Oders fra siste uken, The S61 er fra las uke. Nå er S38. Dette innlegget er hovedsakelig en meningsdel som fokuserer på ECBs, Feds og BoEs outlookforward veiledning, og inneholder også mange av mine personlige meninger. Ta.

No comments:

Post a Comment