Saturday 18 November 2017

Forex Ej Indikatorer


Hei alle, jeg er ganske ny på dette fantastiske forumet, men jeg har lurket her i de siste 6 månedene bare å lese og lese og lese, noen av dere på dette brettet er bare fantastisk. Jeg lærte mye og bygget et veldig sterkt og pålitelig system i løpet av de siste 6 månedene som har gitt meg omtrent 80 nøyaktige scalping-bransjer. Jeg vil gjerne dele dette systemet med deg og håper også at vi kan begynne å hjelpe hverandre for å gjøre dette systemet enda sterkere. (Fx Prime 1 Minute Scalping System) Handel mellom 3:00 er klokka 11.00 er tiden SL 10 pips Ta fortjeneste, forklares KUN BRUK INDIKATORER OG MØNSTER I DENNE POSTEN ER DEN DEN ENESTE ETTER Etter at malene er installert og du har lest metoden, gå Til videoen nedenfor for å lære hvordan du handler denne metoden quotLIVE 24-timers FX PRIME CHAT-ROM NÅ TILGJENGELIG (Ubegrenset Brukere) sitat WELL GUYS etter å ha blitt privatmeldt omtrent 30 ganger og spør om et chatroom for å ha live trading og snakke FX Prime jeg endelig har gitt i en åpnet et chatterom. Her er informasjonen. Jeg vil gi ut min handel med handelssignaler og gi ut mange gode tips om hvordan du bruker Fx Prime System. Levende handel vil finne sted fra kl. 05.00 til klokka 8.00. Jeg lurker også mye om kvelden også, så du kan stille meg spørsmål og vi kan alle hjelpe hverandre ut. Jeg har virkelig glede av å hjelpe dere alle, og håper jeg kan gjøre det i lang tid. Vi kan alle se mange pips. Klikk på linken nedenfor for live chat-rommet. FINAL ENTRY SIGNAL REGULER (IKKE PÅ POSTEN FØLGENDE DETTE HER) Long Trade CCI 170 Over 0-linjen som viser opptrenden, MÅ VÆRE FIRST TIL CROSS CCI 34 Over 0-linjen og viser opptrenden MÅ VÆRE ANDRE FOR Å GJØRE SAMME DIREKTE RSI over 55 lt ------ VIKTIG VIKTIG ikke gå inn hvis det er mellom 45 -55 sonen (45-55) ER FARE IKKE MELD ZONE når den krysser i samme retning ta handelen. Kort handel CCI 170 under 0 linje viser ned trend MÅ KROSS FØRSTE CCI 34 under 0 linje som viser ned trend MÅ GJEN ANDRE RSI under 45 samme som ovenfor ikke handle når i 45-55 sonen ALDRI HANDLEGGENDE MOT 5 MIN TRENDEN, DENS TRENDING NED OG DER GIVER DIG ET OPP SIGNAL, DONT BRUK DET DER ER EN RETRASJON NÅR DET KOMMER NED IGJEN, FØR SIGNALET. LOOK FOR LOWER LOWS AND HIGHER HIGHS. LAST NED DEN FINALE TEMPLATE OG INDIKATORER RETT NEDRE IKKE PÅ POST 2. SpudFibo. mq4 8 KB 30,139 nedlastinger Lastet 19 okt 2008 10:11 EJCandleTime. mq4 2 KB 26,220 nedlastinger Uploaded 18.10.2008 17:50 finaltemplate1minute. tpl 16 KB 31,585 nedlastinger Lastet opp 18. oktober 2008 17:59 finaltemplate5minute. tpl 14 KB 27 308 nedlastinger Uploaded 18.10.2008 17:59 DoublecciWoody. mq4 6 KB 29 189 nedlastinger Last opp 19 okt 2008 2:13 am Auto Pivot. mq4 15 KB 26 671 nedlastinger Uploaded 19 okt, 2008 10:58 am Ok, her er hvordan dette flotte systemet fungerer Jeg handler dette med EURUSD og har ikke testet dette med noen andre par. Jeg tror du trenger å lære og holde seg til ett par. Det første vi må forstå er dette. Vi ser på CCI 170 da dette er vår høyere tidsramme, og vi vil bare, og jeg mener at KUN være handel i DIRECTION OF CCI 170, da det vil gi oss en god indikasjon på hva som skjer i den høyere tidsrammen. så her er inngangssignaler Long Trade CCI 170 Over 0-linjen som viser uptrend CCI 34 Over 0-linjen og viser opptrenden Heiken Ashi Slår Blå RSI over 55 lt ------ VIKTIG VIKTIG ikke gå inn hvis det er mellom 45-55 sone (45-55) ER FARE IKKE MELD ZONE når den krysser i samme retning ta handelen. Kort handel CCI 170 under 0 linje viser ned trend CCI 34 under 0 linje viser ned trend Heiken Ashi gjør rød RSI under 45 samme som ovenfor ikke handle når i 45-55 sone Viktig ting å huske: Dette systemet er avhengig av støttemotstand, fibrene og svingpunktene, så hvis nær-linjer venter på å se om det krysser eller bruker det som motstand. Følg alltid trenden og se etter å kjøpe og topper og bunner. På handel A vi ser begge ccis er under 0 ser vi også at Heiken Ashi endrer farge og vi ser at den linjen nå blir motstand også. RSI er under 45, og vi tar handelen og avslutter når Heiken Ashi blir blå eller CCI 34 er viser svakhet og krysser tilbake under 0-linjen. Igjen en annen fantastisk handel som vi ser at den treffer motstandslinjen og er klar til å gå opp. Du ser at begge CCI er over 0 og RSI er over 55. Vi avslutter når CSC går tilbake under 0. På diagrammet ovenfor er det et signal som kan blitt omtalt etter å ha lest reglene, prøv å finne det. ville gi deg en annen 15-20 pips LET ME KNOW hva du mener Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Aliens Utlendingsvisualsystemer Ble med Nov 2012 Status: Medlem 12.875 Innlegg Aliens Systems er en gruppe av individuelle systemer som, når de brukes sammen, vil gi deg Eksternt tillit med din handel, for å trekke avtrekkeren. eller vær ut av Markets når du ikke skal være i dem. Intelligent og voksen som oppførsel er den eneste regelen, eller du vil bli sendt pakking. Livet er for kort til å kaste bort noe mindre enn dette. Takk Innlegget ditt er velkommen, så lenge det følger den eneste regelen her. Vi vil dekke hvert system med sin grunnleggende metodikk og deretter begynne å legge til dem når tiden går videre. Vårt mål her er å lære å bli på den rette siden av handel. Når du skal handle og når du IKKE skal handle. Alien er en visuell type handelsmann, liker Momentum Trading, og kan fortelle når markedet er i ferd med å slå på større tidsrammer og små. Oppføringer og utganger vil bli vist og hvorfor. Kraftige Trendoppføringer og hvordan du finner dem. Hvordan forbli i handel med selvtillit. Kjør trenden til slutten. Den mest kraftfulle ideen bak denne tråden er å ha Fun Alien lever ikke på dette forumet, han er ute av å bygge UFOer, men besøker flere ganger om dagen for å svare på dine spørsmål. Lar oss komme i gang nå. Ble med november 2012 Status: Medlem 12.875 Innlegg Vi skal begynne med å lære RSIOMA å holde oss på riktig side av handelen. Senere vil vi legge til det for å vise deg langsiktig retning som du kan ri i uker, for å gjøre større piphøst. Helgeland til tanker. Enkelt system for å lokalisere nær topper og bunner på større tidsrammer eller mindre tidsrammer. Jeg startet med Daily og du vil merke at RSIOMA er komprimert opp mot toppen av vinduet. Jeg begynner å se etter det samme i H4. Jeg ser også etter det i H1. M15 og deretter M5. Du kan også se etter det i M1. men det viste jeg ikke. men bruk den. Så venter jeg på M1 og M5 for å begynne å slappe av i sør eller kort. som M15 følger M5 og M1, ser jeg etter et sted å begynne å tenke på å kortslutte det. Jeg vet nå hvor prisaksjonen ikke går mye høyere og kan trygt komme inn i shorts. Du kan oppdage Divergens i RSIOMA da PA går høyere til en reversering. Du må overvåke handelen din når du har satt den, fordi den kan forsøke høyden igjen og kan til og med gå mot deg litt, men vil ikke fortsette mye høyere med tillit. Du kan nå bruke dette for å finne bunter og topper i alle mellomliggende tidsrammer som prisaksjonen beveger seg rundt. Slik holder jeg på den rette siden av handlingene mine. Vi vil bli mer detaljert med dette systemet i tide for å vise deg hvorfor Pris A ction Slår på en Dime og tar den bort fra deg. Når det ikke er mye mellomrom mellom de to signallinjene eller de er flate rundt 50 linjen. Gjør ikke handel i løpet av den tiden. Vent på klare indikasjoner og strøm for å flytte prishandlingen. Vi vil legge til et spesielt ADX-system for dette i fremtiden for å hjelpe deg med å finne gode oppføringer. Jeg bruker dette til scalping, swing trading og snart med langsiktig trading. Nyt. Romvesen. Ble medlem Nov 2012 Status: Medlem 12.875 Innlegg Alien liker å se på flere tidsrammer for å se de kommende svingene i markedet. Som vist nedenfor. Ser på H1 på UJ - RSIOMA er i nedre vindu, Ignor de andre indikatorene for nå. H1 RSIOMA er komprimert høyt mot taket på vinduet quotMarked Aquot. Vi leter etter en pause av den kompresjonen til ulempen. Du ser da på den neste nedre tidsrammen, M15 for å se etter ledetråder til når H1 RSIOMA kan bryte ned i ulempen. Divergensen i prisen klatrer fortsatt, og RSIOMA faller sakte vekk og skaper denne avviken, dette er en anelse om at H1 snart kommer ned. Å ta dette et skritt videre. du kan se på M5 og se den sterke falske til den lange siden, og så krysser den nedover for å gi deg en flott oppføring. Som tiden går videre i denne tråden. Vi vil legge til andre indikatorer som vil gi deg flere ledetråder når prishandlingen vil slå på en krone, slik at du kan være på riktig side av handelen. Jeg vil mate dette til deg i små seksjoner. slik at du ikke får sensorisk overbelastning, og du får tid til å synke inn og lære det. Alien Attached Image (klikk for å forstørre) La meg sikkerhetskopiere et minutt. Holde det enkelt her. Vi ser på et UJ Daily Chart Når RSIOMA er over 50, er markedet langt. Når RSIOMA er under 50, er markedet kort. Når RSIOMA er over 80, er dette en sterk trend, du lager en handel, og trenden har vært på plass i over en måned, ca 600 pips. nå er det en handel Det samme gjelder for når det er under 20, er du bedre kort. Hvis du er redd for å handle daglig, handel Micros. 600 pips på en mikro er 60 profitt og deretter gir deg det der, avhengig av kontostørrelsen. Neste vil vi se på de andre tidsrammer for UJ for å se hva de forteller oss og hvilke ledetråder de kan ha for oss. Også vi snakker om alle parene her, jeg bruker bare UJ for øyeblikket. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Ble medlem Nov 2012 Status: Medlem 12.875 Innlegg Så det er klart at Daily er fortsatt langt, og du må huske på det når du begynner å se på lavere tidsrammer for å velge innleggene dine. Alien sier alltid sin lange til du er bevist forskjellig. Vi ser H4 UJ her, og jeg har høyt lyst på over 50 området, og du kan se at RSIOMA bruker mye tid på dette området, noe som vil fortelle deg at markedet er langt. Jeg er ikke klar til å snakke om kanaler ennå, men du kan se at RSIOMA holder seg over 50 mesteparten av tiden, og prishandlingen kommer fra den nedre trendlinjen og går videre til den øvre trendlinjen for oppføringer og utganger som skal tas. The Daily vil skru ned på et tidspunkt, behovet for å se H4 for at det skal begynne å skje. Da RSIOMA begynner å flytte til mindre enn 50 og bruke mer tid under 50, vil en daglig retrace skje, eller en trendendring på Daily vil starte. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Ifølge RSIOMA USYen er du fortsatt bullish. Så dette er din viktigste indi, right Dette er min hurtige trend trend indikator. Jeg starter med større tidsrammer og ser etter flere tidsrammer for å ha samme retning for en handel. Dette vil også i tide lære deg de raskere svingene på nedre tidsrammer for scalping. For tryggere handel, liker jeg å bruke ADX for momentum, og flere stokastikker for å finne ekstreme topper og bunner. Jeg skal snakke om de i de kommende dagene. TIP: RSIOMA - Når H4 er lang og H1 er kort og M15 er Lang og M5 er kort, er dette lik kvotering eller mye hakk. Sitt på hendene på dette tidspunktet. Siste tips. Når RSIOMA er FLAT uten sterk retning eller bare henger rundt 50 linjen uten retning. Ikke handle. gå og finn et annet par å se på. Ser på spørsmålet ditt for UJ. Månedlig er tydelig lang - se på diagrammet nedenfor. Ukentlig viser tegn på divergens som i mitt første EJ eksempel snakker om RSIOMA - du kan se prisen gå høyere og RSIOMA faller lavere. Uken RSIOMA har krysset lenge, men dette er hvor forskjellen kommer inn. Også ser på det daglige. det er nær en topp også. komprimert mot taket venter på å bryte og komme ned. H4 vil hjelpe oss med å finne den pause når du ser dem sammen. H4 er fortsatt lang, da H4 bryter kort igjen. det min eller kanskje ikke bringe Daily med den denne gangen, men du vil vite når det skjer ved å se på RSIOMA over tid. Du vil også forstå hvordan du kan forutse omdreiningene i markedet. Sjekk H1 for å forutse H4-svingen som vist. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Finn du divergenser alltid pålitelige på ditt system og btw du bruker til å oppdage også skjult div. Tnk Jeg bruker divergensen for en anelse om å senke prishandlingen i trendretningen, trekkbacken kan være mindre og tregere å skje, men hvis du går og ser på den daglige UJ, nærmer det seg også en dråpe, noe som igjen vil slippe den ukentlige som bare vendte lenge og en uke lang på det. Ukeskartet nedenfor. ADX viser sterk og lenge siden, ser på det daglige under, har prisaktiviteten til den daglige langen skapt den ADX lenge på den ukentlige. RSIOMA Daily komprimerer for en dråpe, bare handlingen av H4 og H1 vil hjelpe oss med tidspunktet for den nedgangen. I det ukentlige diagrammet kan du se en grønn Stokastisk som har vendt tilbake lenge på grunn av den daglige lengden, denne 21,10,10 sma mimcs pris handling, det er en annen første gå til indikator for trend retning. Til slutt lærer vi å gå inn i en trendstart, med fart og lære når vi skal komme ut og ikke avslutte handelen tidlig som vi alle gjør. Mennesker er utålmodige, overtrade og dette blir deres nedfall. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Du fikk meg til å smile. Jeg bruker 2 forskjellige instrumentpaneler for et raskt blikk på hvordan markedet er trending. Den ene FerruFx refererer til er 20 50 80 flere TFs. det gir meg beskjed om et øyeblikk hvor alle stokastikkene sitter. Jeg vil finne et trendeksempel for at du skal se på. Det første eksempelet jeg fant er av ADX i flere TFs Trending sterkt. andre sett med Windows nedenfor har min ADX, dashbordet ved siden av hver tidsramme viser forskjellige hastigheter på ADX. 7,21,42,89,144, når dashbordet blir alle Green Boxes, er en sterk trend på plass. Lang eller kort, dette er et langt eksempel. De 2 dashbordene i kartområdet som FerruFx spurte om, vis meg at 8,3,3 og 21,10,10 stokastikk er alle over 50 linjene samtidig, og de fleste er over 80 linjen viser meg også en sterk trend på plass, det er her du vil være når du legger en handel. Bare se på pris-handlingen på alle tidsrammer. En enkel dashbordklikk å fortelle deg at en trend er HOT. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Forex Profit Supreme er handelssystem designet for intraday trading. Det signaliserer inngangen til markedet med jord på måling av seks indikatorer. Egenheten ved denne intraday forex-strategien er at den ble opprettet av forfatterne for nybegynnere, og det krever ingen alvorlige ferdigheter. ForexProfitSupreme Meter - en indikator som er i venstre hjørne av grafen og brukes i strategien for å overvåke den nåværende situasjonen på markedet for valutapar. Tallet ved siden av et par stender for styrken av bevegelsen er for øyeblikket og retning. Til høyre er en kolonne med valutaene der du kan se de mest aktivt handlede valutaene (ikke par), og avhengig av det å vurdere dem ved valg av et verktøy for handel. ForexProfitSupreme Bars - farge lys i rød eller grønn farge i hele området, avhengig av retningen av trenden. ForexProfitSupreme Clocks - angir gjenværende tid til slutten av dagens lys. ForexProfitSupreme Signal - signal i form av en pil som indikerer prisretningen. ForexProfitSupreme Filter - indikator som brukes til å filtrere og skjerm ut falske signaler som er matet til den forrige indikatoren. ForexProfitSupreme Dline - filter som gir det endelige signalet til markedet. Utgang av posisjon i denne strategien utføres etter utseendet av dagens trend motsatt signalindikatorer. Er disse produktene originale og fungerer Ja, alle produktene er originale og fungerer som utviklerne designet dem til å fungere. Men som vi ikke er utvikleren av produktene, er vi ikke ansvarlige for ytelsen eller kravene til utviklerne av disse systemene, og vi gir ikke pengene tilbake garanti med disse produktene. Vennligst gjør din due diligence så du vet hva du kjøper, det er dusinvis av gode fora og gjennomgang nettsteder på internett som du kan få upartisk info fra. Også som noen av produktene ble opprettet for å kjøre bare på gamle MT4-versjoner (v594 eller under), mens andre vil kjøre på de nye MT4-versjonene (v600 eller høyere), er det ditt ansvar å velge riktig system for MT4-versjonen. Vi er ikke ansvarlige dersom du har gjort bakgrunnen din sjekk på produktet og kjøpt noe som ikke er kompatibelt med plattformen din. Igjen: vær så snill å gjøre din due diligence så du vet hva du kjøper, det finnes dusinvis av gode fora og gjennomgangssider på internett som du kan få upartisk info fra. PDF-filen jeg mottok, er passordbeskyttet og ber om en aktiveringsnøkkel. Når får jeg det Noen pdf-er er passordbeskyttet. Når du prøver å åpne den, vil du se maskinens ID nederst i aktiveringsvinduet. Vennligst send oss ​​den maskin-IDen, og vi vil sende deg aktiveringsnøkkelen på maks 24 timer (vanligvis mye tidligere). Vil du hjelpe meg med å bruke programvaren Du vil få programvaren med it8217s brukerhåndbok. Den skal inneholde all nødvendig informasjon om hvordan du installerer og bruker den. Siden vi ikke er utviklerne av disse produktene, kan vi tilby andre tilleggstjenester på hvordan du bruker programvaren. Brukerhåndboken må inneholde all nødvendig informasjon. Jeg mottok en RARZIP-fil. Hvordan kan jeg åpne den? Du kan åpne RARZIP-filene med den gratis WinRAR-programvaren. Jeg mottok et videokurs. Hvilken mediespiller er den anbefalte en å bruke Vi anbefaler å bruke den gratis VLC-spilleren, den er den beste. Jeg bestilte en stor filecourse og mottok flere nedlastingskoblinger. Er det gratis å laste ned fra disse nettstedene Ja, du kan laste ned filene gratis, bare velg gratis nedlastingsalternativet på nettsiden. Når jeg laster ned filene, er nedlastingshastigheten sakte og det forstyrrer i midten. Hva kan jeg gjøre Vi8217d anbefaler deg å finne en mer pålitelig Internett-kilde hvis du har problemer med Internett-tilkoblingen din. I8217m skaperen av et av systemene, og jeg vil at du skal slette den fra nettstedet ditt. Hva kan jeg gjøre Nettstedadministratoren tolererer ikke brudd på brudd på opphavsrett, så vær så snill å kontakte oss via vårt kontaktskjema. Vi vil fjerne produktet i 24 timer etter mottatt melding, og vi vil også svarteliste det slik at det kan bli tilbudt i fremtiden.

No comments:

Post a Comment