Wednesday 15 November 2017

Forex Data Xls


Real-Time Forex Priser i Excel Få real-time live valutakurser i Excel med dette gratis regnearket. Sitatene er forsinket med ca 15 eller 20 minutter, men oppdateres hvert minutt eller så. Alt er automatisert i VBA. VBA kan ses og modifiseres. Knappens mutter og bolter er en QueryTable som trekker ut de nyeste valutakursene fra finance. yahoo for de to spesifiserte valutaene. Alt du trenger å gjøre er å skrive inn to tre bokstaver valuta koder, og klikk på en knapp (du kan finne en liste over valuta koder her). VBA laster deretter ned de siste valutakursene fra Yahoo til Excel, ved hjelp av et spørrebord. Excel laster deretter ned forrige lukkede, åpne og nåværende budsatser for valutaparet. Ved å klikke på knappen, oppdateres anførselstegnene med de nyeste verdiene. Automatisk oppdatert Real-Time Forex i Excel Nå, her8217s hvor vi kan være klare og få Excel til å automatisk oppdatere valutakursene live. 1. Velg QueryTable som vist nedenfor, høyreklikk og velg Data Range Properties. 2. I menyen Egenskaper for ekstern datahastighet, legg inn en sjekk i oppdateringen hvert alternativ, og velg en oppdateringstid (du kan bare velge et heltall antall minutter). Klikk nå OK. Excel oppdaterer nå dataene i QueryTable automatisk, uten at du trenger å klikke på knapper eller kjøre makroer. Cool, eh Jeg bruker en variant av dette regnearket for å holde oversikt over sterlingsverdien av mine utenlandske besparelser. Du kan for eksempel endre VBA for å laste ned Forex-priser for mange valutapar (gi meg beskjed hvis du vil ha dette regnearket). Et annet Excel-regneark henter daglige historiske valutakurser mellom to datoer. 9 tanker om ldquo Real-Time Forex Priser i Excel rdquo Som Free Spreadsheets Master Knowledge Base Siste InnleggDownload Free Forex Data Download Trinn 1: Vennligst velg ApplicationPlatform og TimeFrame I denne delen kan du velge hvilken plattform du trenger dataene . MetaTrader 4 MetaTrader 5 Denne plattformen tillater kun bruk av M1 (1 Minute Bar) Data. Disse filene er godt egnet for backtesting trading strategier under MetaTrader 4 og MetaTrader 5 plattform. Vennligst velg: Denne plattformen tillater bruk av både M1 (1 Minute Bar) Data og Tick-data med 1 sekunders oppløsning. Disse filene er godt egnet for backtesting trading strategier under de nyeste versjonene av NinjaTrader plattform. Vennligst velg datatidsrammen du trenger: Denne plattformen tillater kun bruk av M1 (1 Minute Bar) - data. Disse filene er godt egnet for backtesting trading strategier under MetaStock plattform. Vennligst velg: For generisk bruk, tillater dette formatet å importere M1 (1 Minute Bar) Data til et hvilket som helst tredje program. Vennligst velg: Last ned Historical Forex Data til Excel Dette Excel-regnearket laster ned historiske Forex-data fra Internett. Du kan be om bud, spør og mellomstore priser for en rekke historiske valutaer. Du kan bruke disse dataene til å teste dine handelsstrategier, og utføre teknisk analyse (for eksempel å plotte EMA, RSI eller MACD). Regnearket er enkelt å bruke. Du oppgir bare to tre bokstaver valutasymboler. to datoer, og angi om du vil ha bud, spør eller midpris. Etter at du har klikket på en knapp, kobler regnearket til en webservice, og laster ned daglige budsatser (ved hjelp av noen gode VBA). Forex-dataene importeres til et ark som heter 8220Data8221. Nå kan du analysere og plotte forex-dataene med alle Excel8217-funksjonalitetene. Som et eksempel, regner regnearket valutakursdataene. Hvis du vil, kan du enkelt legge til Bollinger Bands til plottet. VBA er ikke passordbeskyttet 8211 Føl deg fri til å endre, utvide eller gjenbruke koden, eller til og med lære av prinsippene som er beskrevet deri. I8217d setter pris på en lenke til investexcel, men dette er gratis Forex-data som vi downloader, og på ingen måte form eller form sammenlikner med betalte tjenester. Ved å bruke VBA programmeringsprinsippene som brukes i regnearket, kan du enkelt bruke andre verktøy, som Access-databaser, i stedet for Excel. Regnearket er i Excel 2010-format. Oppdater 29. juli 2011: I8217ve fjernet passordet. Nyt, og vær så snill og kom tilbake og gi meg beskjed om hvilke kule Forex-applikasjoner du har laget med det. Oppdater 20 januar 2014. I8217ve lagt til et alternativ for å be om bud, spør eller midtpris. 43 tanker om ldquo Last ned Historical Forex Data til Excel rdquo Jeg er interessert i å jobbe denne koden i en eksisterende arbeidsbok jeg har laget. Dette ser ut som et fantastisk verktøy og vil gjøre det meste av det jeg trenger det å gjøre. Hvordan kan jeg gå om å få det passordet til VBA-koden, men så jeg kan validere noen få ting Hei, jeg er veldig interessert i koden, jeg har noen problemer med å få arbeidsboken min til å gjøre det samme, men med lagerdata. Dave Power sier: Sam, Takk for dette veldig nyttige programmet. En ting jeg vil gjøre er å legge inn enten daglig eller ukentlig i parameterboksen. Jeg kan gjøre det ved å bytte ordet daglig til ukentlig i koden. Jeg vil gjerne gjøre dette fra Parametre-boksen, men det virker ikke som om jeg har oppgitt variabelen i koden som du har gjort. Dette er hva jeg har prøvd i koden etter å ha navngitt celle B9 som dayWk: Dim dagWk Som String dayWk DataSheet. Range (dayWk. Value amp ampperioddayWkampdisplay) Takk så mye for dette. En ting som jeg legger merke til, gir deg budprisen og jeg virkelig trenger 8220midpoint8221-hastigheten, men når jeg prøver å bytte makroen, får jeg fortsatt budprisen. Eventuelle forslag I8217ve oppdaterte regnearket. Du kan nå velge enten bud, spør eller midtpris, flott verktøy. Det fungerer nesten feilfritt Som Maria rapporterte, it8217s gir ikke midtmarkedsrenten. Jeg tror at nettadressen du bygger i makroen er en gammel. Jeg prøvde å skrive om makroen til en ny nettadresse som ser ut til å fungere, men da delen av koden som lager databladet bryter. Jeg antar at biten I8217m ikke helt låser opp, er hvordan koden sparer tabellen som kommaseparerte verdier. Takk så mye. Keith Så jeg har funnet ut det. Nettadressen du brukte bygger en lenke til en nedlastingsfil, mens den ene Jeg postet over kobler deg til et bord på en nettside. Plus, hvis du bruker bud, spør eller midten, returnerer det forskjellige tall. Så takk så mye. Jeg skulle ønske jeg kunne ha flere valutapar i ett ark8230 eller bedre, men har alt dette gå rett inn i powerpivot Samir 8211 awesome 8211 tidssparende og enkel å bruke. Prøvde å gjøre en Paypal-donasjon, men didn8217t godta en JPY-betaling Hei alle Koden er bare fantastisk og fungerer bra på min amerikanske bærbar datamaskin. Jeg hadde bare et problem ved å bruke det på en tysk Excel-versjon på kontoret mitt da desimal separatoren ikke ble korrekt gjenkjent. kan dette bli overvunnet, slik at Excel vet hvilket tegn som skal gjenkjenne som desimal separator jeg er ny for VBA og vet egentlig ikke hva og hvor jeg trenger å endre den opprinnelige kildekoden. Tusen takk for din hjelp, stort arbeid Jeg prøver å bruke dette verktøyet for å strømlinjeforme noen finansiell informasjon, men det ser ut til å være en feil i koden jeg lastet ned. Uansett hva jeg fyller ut i Excel-arket, synes koden alltid å trekke ut den samme perioden mellom i dag og for en måned siden, mens jeg trenger mye eldre data. Hvor langt tilbake går koden jeg ser på VBA-koden, men jeg ser ikke noen hardkodede grenser, så kanskje it8217s på grunn av Oanda-websiden selv Når jeg fisker ut strengen 8216 str8217 fra de lokale variablene og bruker i mozilla, gir den meg en csv-fil for å laste ned kalt 8216data. csv8217 med den forrige månedsinformasjonen, mens endDate og startDate er riktig kodet. Enhver ide der problemet kan være Som de gratis regnearkmasterkunnskapsbasen Siste innlegg

No comments:

Post a Comment