Thursday 2 November 2017

Forex Sikksakk System


Enkle strategier Skrevet av Edward Revy 28. januar 2007 - 07:22. Enkel Forex strategier enkel å bruke, lett å prøve ut. Denne samlingen av Forex trading strategier og teknikker er dedikert til å hjelpe handelsmenn i deres forskning og utvikling av brukbare handelsstiler og handelssystemer. Vær oppmerksom på alle forhandlere: Handelsstrategier er kun lagt ut for deres pedagogiske formål. Handelsregler kan tolkes. Planlagte risikonivåer kan økes dramatisk under ekstreme markedsforhold. Bruk ideene og eller modifiser dem for å passe din handelsstil, men bare på egen risiko. Vi anbefaler å teste ditt handelssystem på en demo-konto før du investerer ekte penger. Enkle handelssystemer er gode for dyktige nybegynnere og mellomhandlere, men kan ikke passe til mer erfarne forhandlere. Uansett, ikke hopp over disse strategiene, da de vil bevare konsistensen i læringsprosessen din. Avanserte strategier var alle på et tidspunkt enkelt, men senere ble forbedret av handelsmenn. Så, å lære de grunnleggende ideene bak enkle strategier vil hjelpe deg i det lange løp å gå videre i din egen strategiutvikling. Vi håper du liker å bo hos oss. Virkelig din, Edward Revy og mitt beste Forex strategier Team Som du leser kommentarer, vil du se at når handelsfolk ba meg om å anbefale noen bestemte strategier på dette nettstedet, gjorde jeg det. Men fra den tiden har alle enkle strategier blitt sortert og flyttet rundt, så den gamle nummereringen i svarene mine kan være irrelevant for enkle strategier. Et annet poeng er at hver gang en ny strategi legges til, kan det være mye bedre enn de jeg anbefalte å prøve ut måneder eller år siden. Så ta deg tid og utforske vår store strategisamling. Simple Forex Strategies: Kompleks handelssystem 15 (Rainbow Madness) Skrevet av Bruker den 14. juni 2010 - 12:57. Sendt av Azim Jeg har nettopp funnet en strategi som burde være lett for alle her ... men først og fremst vil jeg takke forfatteren (Trader100) for å dele og takk til Edward amp teamet også for å lede oss til veien til å bli en ekte handelsmann. Alright kan komme i gangD Timeframe. 30min Par. GBPJPY, GBPUSD, EURUSD (Anbefalt) RAINBOW MADNESS V1 Bare ta en titt på disse eksemplene. Alle disse handler var lønnsomme. Men du kan ikke se 7. Og 8. Profitområde. Jeg kan bare si det ble truffet. Bare så du tror meg det er et annet bilde Hvis du vil ta noen handler etter handel 8. Din fortjeneste vil fortsatt bli truffet som du kan se siste trekk ned. Hvis vi tar en titt på disse eksemplene, kan vi si at vi går lenge hvis prisen er over RAINBOW og kort hvis prisen er under RAINBOW. Vi kan også si at vi går lang eller kort hvis regnbuefarger er i riktig rekkefølge. Ta en titt på bildet igjen, og du forstår. Vi ønsker for pris å finne støtte et sted i regnbuen IKKE et sted på den andre siden av regnbuen. Så først og fremst hva vi trenger: Rainbow MMA06 Rainbow MMA07 Rainbow MMA08 For de som ikke bruker MetaTrader: MMA06 MMA07 MMA08 68 EMA 50 EMA 35 EMA 65 EMA 47 EMA 33 EMA 62 EMA 44 EMA 31 EMA 59 EMA 44 EMA 29 EMA 56 EMA 41 EMA 29 EMA 56 EMA 41 EMA 29 EMA 56 EMA 39 EMA 27 EMA 53 EMA 37 EMA 25 EMA Vi må også legge til 2 EMAer: 10 EMA close 12 EMA open Gjør regnbuene i forskjellige farger. I diagrammet 06 er grønn, 07 er lilla, 08 er blå. Så stoploss og ta fortjeneste. Det er lett å plassere stoploss. Real kunst er å plassere ta fortjeneste riktig. Jeg bruker FIB-nivåer som TP. Hvis du liker deg, kan du legge til 50 EMA, 89 SMA, 150 SMA, 200 SMA, 365 EMA og bruke dem som profittområder. Også du kan bruke store tall. Så: FIB nivåer MAs Stort antall 1012 EMA kryss osv. Jeg legger min stoploss ved tidligere highlow. Hvis SL er veldig liten og det er veldig høy mulighet, kommer det til å bli rammet, plasser det ved neste highlow. Så SL og TP eksempler. HVITE SL og BLUE - TP Long: Rainbow 07 er over regnbue 06 og regnbue 08 er over regnbue 07 10 ema og 12 ema cross Kort: Rainbow 08 er under regnbue 07 og regnbue 07 er under regnbue 06 10 ema og 12 ema cross Neste er Den forbedrede versjonen RAINBOW MADNESS V2 Det vi trenger for RAINBOW MADNESS v2: MACD Heiken Ashi Glattet mange MAs Trigger MAs Stoch og en trend. MACD 9: 19: 1 Heiken Ashi Glattet 2: 17: 3: 2 MAs Hvis du bruker MetaTrader enn alt du trenger, er 06,07 og 08 satt Rainbows. Hvis du ikke trenger å sette disse på diagrammet: MMA06 MMA07 MMA08 68 EMA 50 EMA 35 EMA 65 EMA 47 EMA 33 EMA 62 EMA 44 EMA 31 EMA 59 EMA 41 EMA 29 EMA 56 EMA 39 EMA 27 EMA 53 EMA 37 EMA 25 EMA 53 EMA 37 EMA 25 EMA Hvert sett med MA skal være i forskjellig farge. Bare så ville det være lettere for deg. Trigger EMAs 10 EMA (åpen) 6 EMA (close) Du kan bruke andre sett av trigger EMAer hvis du vil. Som 5 EMA (åpen) 5 EMA (nær) osv. Men du bør vite at alle MAs sett har problemer. Finn en som fungerer for deg eller bruk 106 eller 108 Stoch Hvis du vil at du kan bruke vanlig stok, men det tar litt plass, så jeg liker å bruke stokalarm. Stoch 8.3.3 Overkjøpt 75 Oversold 25 Hvis du vil bruke vanlig stok enn å sette den på diagrammet ditt med stokvarsling, så du kan forstå hvorfor vanlig stok gir mange flere signaler. Hvorfor vi trenger alle disse indikatorene Cuz alle av dem forbedrer andre. Liker utløser MAs. De gir mange falske signaler, men Stoch hjelper til med å unnslippe dem. Og noen ganger stok gir falske signaler og MAs hjelp. Heiken Ashi stearinlys samarbeider med Rainbow. MACD: Jeg har lagt 2 nivåer til MACD: 4,5 -4,5. De er mellom dem heter Silent Zone. Når MACD er et sted i denne kanalen tar vi ingen handler. Når MACD-lys slutter overbelå denne kanalen, kan vi begynne å tenke ja eller nei. Hvorfor trenger jeg denne dumme kanalen du spør Se eksempel. Alt viser at prisen går ned: RED Heiken Ashi, Rainbow, Stoch, Trigger MAs og MACD, men MACD er fortsatt i Silent Zone (Vi ville gå inn i handel på neste lys etter blå linje hvis dette ville være riktig handel) Så ingen handler mens macd er i SILENT ZONE. Neste 4 kanler: (stok) Med dette mener jeg at vi kun går inn i handel på de neste 4 lysene etter at stok har gjort et kryss. Hvis alt gir et signal senere tar vi ikke handelen. En ting om stokvarsling. Stok gjør krysset etter pilens stearinlys. Det er da vi begynner å se om vi kan ta handelen. Så likevel 4 lys. I dette tilfellet kan vi bare gå inn i handel på sjette lys. Mye for sent. Så uansett regler for oppføring: LONG MACD er over 0 og ut av Silent Zone og forrige lys er grønt. Stoch har laget et kryss. (Pil på diagrammet min. Husk at stok har gjort et kryss etter pillys. Så første lys når vi kan gå inn i handel er lys etter pillys) Regnbuen er i riktig rekkefølge. Hvis du ikke vet hva som er riktig, se Rainbow Madness V1. Prisen hopper av et sted i regnbuen. Forrige heiken ashi stearinlys er blått. Trigger MAs har laget kryss. Husk - 4 lys SHORT MACD er under 0 og ut av Silent Zone og forrige lys er rødt. Stoch har laget et kryss. (Pil på diagrammet min. Husk at stok har gjort et kryss etter pillys. Så første lys når vi kan gå inn i handel er lys etter pillys) Regnbuen er i riktig rekkefølge. Hvis du ikke vet hva som er riktig, se Rainbow Madness V1. Prisen hopper av et sted i regnbuen. Forrige heiken ashi stearinlys er rødt. Trigger MAs har laget kryss. Husk - 4 lys Jeg tror at eksemplene vil hjelpe deg å forstå mye bedre. Og nå ta fortjeneste og stoppe tap. Det er opp til deg. Jeg skal bare lage en liste, og du kan velge eller hvis du vil gjøre det, hvordan du liker det. SL - tidligere highlow runde nummer områder strong sr nivå Noen indikatorer som bbands stopp v1 TP-Fibo nivåer R: R 1: 1 SR nivåer Noen indikator Pris handling etc. De filene er forklaringen og indikatorene. Hva jeg vil diskutere er på Rainbow Madness V2 som jeg nesten ikke forstår noen av dem. så håper dere kan hjelpe meg på dette. Skrevet av Azim 20. juni 2010 - 19:21. Først tror jeg at du skal lese gjennom innlegget et par ganger før du stiller spørsmål. Det er to enkle måter å finne ut hva MAs han bruker: 1 - LES POST Trigger EMAs 10 EMA (åpen) 6 EMA (close) eller 2 - Kontroller tpl-filen i MT4. Jeg tror alle vil få forskjellige resultater, handel generelt er så mye mer enn en strategi. Til slutt handler det om deg selv, og hvordan du handler. Det er derfor noen mennesker tjener penger, mens andre mister. Prøv å finne din egen styrke og svakheter. Bare min 2 cent verdt uansett. Happy Trading. Btw: Regnbuer har vært ganske populære i scalping handler, så jeg er ganske sikker på at mange vil finne dette nyttig. Takk for at du deler denne Azim. Skrevet av Azim 21. juni 2010 - 02:44. Hei igjen Mat, Ærlig, jeg prøver forskjellige typer strategier, og jeg jobber med zigzag, jeg prøver å fange et stort trekk. Alt i alt angående spørsmålet ditt, 10 og 12 satt til eksponentiell (EMA). Som jeg har testet dette systemet, kan den gripe 20-30pips og over per handel, men jeg testet bare regnbuefornøyden V1. Sendt av Bruker den 22. juni 2010 - 09: 33.Mijo ZigZag Auto Trend Line Slik installerer du cBots amp-indikatorer Last ned indikatoren eller cBot. Dobbeltklikk på den nedlastede filen. Dette vil installere alle nødvendige filer i cAlgo. Finn indikatorcbot du vil bruke fra menyen til venstre. Legg til en forekomst av indicatorcBot å kjøre. Last ned indikatoren Dobbeltklikk på den nedlastede filen. Dette vil installere alle nødvendige filer i cTrader. Velg indikatoren fra Tilpasset i funksjonsmenyen (f) i øverste senter av diagrammet. Skriv inn parametrene og klikk OK modano09 - 19. oktober 2013 16:17 Kan du fortelle hvordan lagt til indikatoren på diagrammet. Jeg valgte Indikator på Ctrader fra Custom Indicator Menu og nå ingenting jeg donacutet se Trendline mijo212 - 20. oktober 2013 21:16 Hvis du ser på diagram zigzag linje pls vent 1 minutt når åpne forex sydney og deretter megler fxpro send tick til cTrader plattform for å rekaldere alle indikatorer og deretter vise trendlinje, er dette problemet bare på uken. xiaomajia - 26. oktober 2013 15:47 hei, kan du legge lydvarsling til en trendlinje, bare normal trendlinje vil være ok. takk for det første. mijo212 - 30. oktober 2013 12:36 Legg til logikk for AlertCrossLine fra MQ4 til cAlgo.

No comments:

Post a Comment