Saturday 18 November 2017

Forex 5 Minutters Handel


5-Minute Forex quotMomoquot Trade Noen handelsfolk er ekstremt tålmodige og elsker å vente på det perfekte oppsettet mens andre er ekstremt utålmodige og trenger å se et trekk skje raskt, eller de vil forlate sine stillinger. Disse utålmodige handelsmenn gjør perfekte momentumhandlere fordi de venter på at markedet har nok styrke til å presse en valuta i ønsket retning og piggyback på momentum i håp om et utvidelsesflyt. Men når bevegelsen viser tegn på å miste styrke, vil en utålmodig momentumhandler også være den første til å hoppe skipet. Derfor må en sann momentumstrategi ha solide utgangsregler for å beskytte fortjenesten, samtidig som det fortsatt er mulig å ri så mye av forlengelsen som mulig. I denne artikkelen, ta en titt på strategi som gjør akkurat det: Fem-minutters Momo Trade. Hva er en Momo Fem minutters Momo Trade ser etter et momentum eller momo brast på veldig kortsiktige (fem-minutters) diagrammer. For det første lå handelsmenn på to indikatorer, hvorav den første er 20-års eksponentiell glidende gjennomsnitt (EMA). EMA er valgt over det enkle glidende gjennomsnittet fordi det legger høyere vekt på de siste bevegelsene, noe som trengs for raske momentumhandler. Det bevegelige gjennomsnittet brukes til å bestemme trenden. Den andre indikatoren for bruk er det flytte gjennomsnittlige konvergensdivergens (MACD) histogrammet. som hjelper oss med å måle momentum. Innstillingene for MACD-histogrammet er standarden, som er den første EMA 12, andre EMA 26, signal EMA 9, alle som bruker lukkekursen. (For mer innsikt, les A Primer On MACD.) Denne strategien venter på en reverseringshandel, men drar bare nytte av det når momentet støtter reverseringstrinnet nok til å skape en større utvidelsesbrist. Stillingen er avsluttet i to separate segmenter, første halvdel hjelper oss med å låse gevinster og sikrer at vi aldri slår en vinner inn i en taper. Andre halvdel lar oss forsøke å fange det som kan bli et veldig stort trekk uten risiko fordi stoppet allerede er blitt flyttet til breakeven. Regler for en lang handel Søk etter valutaparhandel under 20-årene EMA og MACD for å være negativ. Vent på at prisen skal krysse over 20-års EMA, og sørg for at MACD enten er i ferd med å krysse fra negative til positive eller har krysset inn i positivt område ikke lenger enn fem år siden. Gå lenge 10 pips over 20-års EMA. For en aggressiv handel, legg en stopp ved svinget lavt på fem-minutters diagrammet. For en konservativ handel, plasser et stopp 20 pips under 20-års EMA. Selg halvparten av stillingen ved oppføring pluss risikoen for å flytte stoppet i andre halvdel til breakeven. Spor stoppet ved breakeven eller 20-tiden EMA minus 15 pips, avhengig av hvilket som er høyere. Regler for kort handel Se etter at valutaparet som handler over 20-årene EMA og MACD, er positiv. Vent på at prisen skal krysse under 20-års EMA, sørg for at MACD enten er i ferd med å krysse fra positiv til negativ eller krysset til negativt territorium ikke lenger enn fem år siden. Gå kort 10 pips under 20-års EMA. For en aggressiv handel stopper stedet ved svinget høyt på et fem-minutters diagram. For en konservativ handel, plasser stopp 20 pips over 20-års EMA Kjøp tilbake halvparten av stillingen ved oppføring minus beløpet risiko og flytte stoppet på andre halvdel til breakeven. Trail stopp ved lavere av breakeven eller 20-års EMA pluss 15 pips Figur 1: Fem minutters Momo Trade, EUR USD Momo Trade Failure Som du kan se er Five Minute Momo Trade en ekstremt kraftig strategi for å fange momentbaserte reverseringsbevegelser . Det virker imidlertid ikke alltid, og det er viktig å utforske et eksempel på hvor det feiler og å forstå hvorfor dette skjer. Hvordan handler 5 minutter med engulfing Bar Pris Handling Kommersielt medlem Ble medlem Juni 2012 72 Innlegg Hei Alle, Timon Weller her for forexreviews. info. Nylig begynte jeg en tråd her for et par måneder siden på handel med de ukentlige engulfing barene med hell på forexfactoryshowthread. phpt418199 og det fikk mye god tilbakemelding. Takk alle sammen. Jeg håper jeg har hjulpet mange mennesker der, der bedre handel der. Men nylig fra mine lesere fikk jeg mange spørsmål om hvordan man handler 5 minutters diagram. Spesielt hvordan man handler det lønnsomt. Og er det mulig. Vel det er .. Først av alt, ville jeg si at dette ikke er mitt valgvalg (jeg foretrekker h4, Daglig og Ukentlig) da det er så mye støy på dette diagrammet, men fordi i en av mine tidligere videoer jeg hadde nevnt da Jeg begynte først å handle Jeg handlet 5 minutters diagrammet med pris handling og var lønnsomt Jeg ble bedt om å forklare hvordan. Jeg prøvde å forklare i ord og her er hvordan jeg gjør det - 1. Se etter betydelig stearinlys - Engulfing 2. Plasser stopp under forrige lysoppføring. 3. Skriv inn etter signifikant oppslukkende stearinlys. 4. Slå selv på hvilket risikonivå inngangsrisikoen er. 5. Ta fortjeneste minst 1,5 til 1 risiko eller 2 til 1. Det betyr at enhver vellykket handel har god risikobeslutning. 6. Hold deg inn når handel går bra ved å trekke stopp sammen til like før forrige stearinlys lukk .. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Over er et bilde av det i aksjon på det siste EURUSD 5-minutters diagrammet .. Og her er en video for å forklare Det enda bedre - Ting å tenke på - Det som er interessant er at denne 5 minutters strategien er den samme som min h4, daglige eller ukentlige strategi. Det går bare for å vise at denne strategien hvis den brukes riktig virker på en hvilken som helst tidsramme. Hvis du har noen spørsmål om denne enkle strategien, gi meg beskjed. Dessverre har du oppgitt i videoen dine mange dårlige juridiske inngangssignaler som fører til tap. Det skjer når du er entusiastisk for å vise at systemet ditt fungerer bra. Hei Smilee89, jeg tror du savnet noe i videoen, og tar bare betydelige oppslukkende stearinlys. Jeg gikk over det og det var bokstavelig talt ingen savnet der. Jeg mener bokstavelig talt fordi du kanskje har sett en. Jeg måtte gå over det igjen. I så fall er et enda tap ikke noe stort. Videoen er å trene hva du skal se etter. Som jeg sa ovenfor hvis gjort riktig er det ekstremt lønnsomt. Faktisk utfordrer jeg alle til å finne noe mer lønnsomt der ute. Årsaken er at jeg pleide å teste systemer og strategier for andre for moro skyld. Ingenting kom nær dette. Jeg handler denne strategien på h4, Daglig og Ukentlig og er veldig lønnsom. Fungerer på en hvilken som helst tidsramme, men som vist på 5 minutter her. Det er testet metode, så lenge du handler betydelige engulfings og unntatt tap når det er feil. På 5 minutter som jeg sa på videoen er det litt over 50 sannsynlighet (ignorerer BE i denne ligningen), men man gjør fortsatt stor fortjeneste fordi det vinner er mer enn det tapet. Alvorlig hemmeligheten til Forex handler ikke om hvor mange gevinster , det handler om hvor mye du bygger kontoen din. De fleste fokuserer på suksessforhold og virkelig er de på feil vei. Denne strategien bygger kontoen. Her er et eksempel på noen nyere handelsoppgaver. 3 seire og 1 lite tap, men alle vil se at gevinster hvis handlet slik jeg sier er mye mer profitt enn det ene tapet. Det er et annet eksempel på hvorfor denne strategien fungerer. De lurer på om BE, det er der fordi markeder varierer noen ganger, selv om de 5 minuttene. Denne stopper stopper outs i disse perioder .. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Se over på valgte lys, alle er signifikante. Dette er nøkkelen, signifikant indikerer ubalanse i ordestrømmen. Samme som å betale hundrevis i måneden på bestillingsflytsteknologi, man trenger ikke den hvis de leser stearinlyset. Rundt 80 pips på første signalhandel - mer enn 2 til én risiko. Rundt 17 pip tap på andrehandelen - straight loss Around 45 pips på tredje handel - mer enn 2 til en Rundt 22 pips på siste handel. - mer enn 2 til en Samlet fra 4 handler rundt 120 pips overskudd .. Her er et eksempel på noen siste handelskuponger. 3 seire og 1 lite tap, men alle vil se at gevinster hvis handlet slik jeg sier er mye mer profitt enn det ene tapet. Det er et annet eksempel på hvorfor denne strategien fungerer. De lurer på om BE, det er der fordi markedene varierer noen ganger, selv på 5 minutter. Dette stopper å stoppe outs i disse perioder. Se over på valgte lys, alle er signifikante. Dette er nøkkelen, signifikant indikerer ubalanse i ordestrømmen. Det samme som å betale hundrevis i måneden på bestillingsflytsteknologi, det gjør man ikke. Selv i post 9 mistet du noen tapende handler på en eller annen måte. Sjekk deg selv. Gambler 5 og 15 minutters handelssystem Ble medlem Mar 2007 Status: Medlem 755 Innlegg Her er systemreglene jeg har brukt de siste ukene. Kjøp når et stearinlys lukker over den siste nedre linjen i en downtrend Selg når et stearinlys lukkes under den siste linjen i en uptrend Ta fortjeneste når du har tjent noen pips eller når du får et signal om å bestille i motsatt retning. Jeg har testet systemet på EURUSD 15 minutters diagrammer, og det fungerte bra. Hvis markedet beveger seg mye opp og ned, anbefaler jeg at du bruker et 5-minutters diagram i stedet. Nedenfor er noen av de siste handlingene du kunne ha gjort hvis du brukte dette systemet. Hvis slakterier hadde glassvegger, ville alle være vegetarianer. Ble med jul 2006 Status: Din vennlige Daily Pip Nipper. 399 Innlegg Flott enkel metode. En ting, ville det første hvite lyset etter den første røde pilen være et gyldig kjøpesignal. Også når avslutter du handelen din hvis det er goign feil vei .. stopp tap eller. Ingenting er vanskelig, noen ting tar bare mer tid og disiplin. Nei, jeg bruker ikke stopper og mål. Måten jeg definerer en trend er dette. Hvis åpningsprisen for den siste linjen i en opptrinn er ødelagt, har nedtrenden startet. Når åpningsprisen for den siste nedre linjen i den trenden er ødelagt, har opptrenden startet, så det er alltid en trend. Virker som om det ville være relativt enkelt. Kanskje vi kunne finjustere handelskriteriene, og så gi jeg det en tur hvis jeg har tid. Noen spørsmål: Angir du stoppmål eller reverserer du bare på motsatte signaler. Har du også noen kvantitativ måte å definere trenden. Et eksempel kan være når skråningen av et bevegelige gjennomsnitt av en periode er større enn x eller mindre enn - x (for uptrend og downtrend henholdsvis).

No comments:

Post a Comment