Tuesday 17 October 2017

Forex Gull Trading Strategi


Et nytt handelssystem lansert. Det er HLO2 med Automatic Robot Trading System: Du får muligheten til å kjøpe til lave priser og selge til høyeste pris. Intelligens-tidsrammen lysestrategi. overboughtoversold som ble bekreftet av trendmarkedsretning og det fungerer sammen med handelskanalkanalindikator. Se hvordan det fungerer her. Hvem kan handle med systemet Nybegynner: Jeg har allerede lagret som en kartprofil, inkludert mal og innstilling. Så det er bare å plassere filer i den riktige mappen og laste inn profilen. Ferdig. Flere spørsmål, les en håndbok eller du kan kontakte oss. Professional Trader: Det finnes flere alternativer på indikatorene og EA. Du kan utforske dine egne erfaringer med ny innstilling og se resultatene. Trailing Stop, mye størrelse, Money Management, nPips Open, nPips Close, ta fortjeneste, stoppfall og mer. HL02 EURAUD automatisk robot trading system: La pengene dine virke for deg med HL02 med Automatic Robot Trading System Du handler på Forex markedet. Tap, tap og tap. Du har et handelssystem ikke effektivt. Du bruker for mye tid sittende kramme datamaskin, se markedsbevegelser og resultater er fortsatt tap. Hold deg rolig og les følgende artikkel. Jeg tror det vil forandre din nåværende resultater Forex Supreme Robot. Utmerkede krigere, for å hjelpe deg med å vinne på valutamarkedet. Du trenger ikke å sitte på datamaskinen i flere timer, ikke ubemerket når markedets sterke volatilitet. Alle hadde krigerroboter som fungerte for deg. Din jobb å gjøre er satt opp til krigere som er aktive. Mindre enn ti minutter å fullføre. Du har mer tid til familien. Gjør mindre og tjene mer penger Forpliktelse overdriver ikke sannheten. Du kan besøke her for mer informasjon. FOREX SUPREME ROBOT er for deg. Du er helt trygg når du bruker den, og hvilken effekt det bringer. 100 pengene tilbake garanti. Største dumhet gjør fortsatt nøyaktig de samme tingene, men forventer nye resultater Livet endres når du endrer Vis video om FOREX SUPREME ROBOT Lørdag 4. april 2015 Forex trading uten indikatorer med grunnmodellen. I den forrige delen vet vi hvordan du konfigurerer handelsmetode. Del 2, vi vil analysere inngangspunktet, SL punkt, TP punkt. Se video her: Simple 5 Min Gold (XAUUSD) Strategi Ble medlem Mar 2014 Status: Medlem 95 Innlegg Hei, først og fremst, jeg vil ha unnskyldning for min dårlige engelsk. Jeg vil dele en veldig enkel og lønnsom strategi. Denne strategien er basert på Trendlines og Price Action. Det er mange måter å bruke denne strategien på, men jeg starter fra begynnelsen og legger til flere metoder, filtre og ideer. Alle er velkomne til å polere denne strategien og få flere resultater. Denne strategien kan fungere med noen store valutapar, men her vil jeg starte med Gold (XAUUSD) på grunn av noen grunner. Gull beveger 900 til 1500 pips per dag. Du trenger ikke å kjøre for mange valutapar. Hvis du analyserer for 4 store valutapar, vil du trenge mye tid, og du får få få pips. Hvis du bare velger ett gullpar så kan du gjøre mer enn 200 pips på en enkelt dag. Hvordan tegne en perfekt trendlinje Tegningstrendelinjer kan være svært subjektive og handelsmenn vil tegne dem annerledes på diagrammet. Vær så snill å gå til denne tråden for å tegne perfekte trendlinjer. forexfactoryshowthread. phpt395428 Jeg har vedlagt tilpasset MACD indikator for strategi. Dette er ikke min. Jeg lastet ned den fra forexfaktor og takk for utvikleren av denne indikatoren. Innstillinger for 5 Min kart (1,13,1) Merk: Du kan også bruke Standardinnstillinger. Det er opp til deg hvilken en bedre jobber for deg. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Tegn trender som forbinder høyder og nedturer ved hjelp av MACD. Nå vent på pris å bryte. Se vedlegg bilde Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Innmelding: Når et stort lys bryter trendlinjen. Vent til lyset lukkes og går inn. Stop Loss: Kriterier for stopp tap er det bør ikke være mindre enn 10 pips. Det må være inne i trendlinjen. Stopp tap er basert på størrelsen på breakout stearinlys. Hvis stearinlysets størrelse er stor, kan stoploss være mer enn 10 eller 12 pips. noen ganger 15 eller 20 pips. Exit: Ulike regler for Exit: 1. Du kan justere TP for 10 pips for hver handel. 2. Sett TP lik Stop Loss 3. Sett Tp til tidligere høyere høy eller lavere høy 4.Set TP til neste støtte eller motstand 5. Best Exit Rule Du kan gjøre bruk av pengene dine og Exit Points. For eksempel hvis SL på 15 pips og TP er også på 15 pips. Når prisen når målet, bør du lukke halvparten manuelt og flytte SL på BE. Nå er du fri for frykt. Du kan se mange ganger Gull beveger seg opptil 50 til 100 pips når det bryter trendlinjen. Det avhenger av hvordan du klarer det. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Merk: Dette er det første trinnet for denne strategien for å lære og øve. Når du vil forstå og komfortabel, så vil vi flytte for å gjøre det mer på forhånd. Jeg foretrekker denne strategien på gull fordi gull flytter 1000 til 1500 pips på en dag. Så hvis du bare tar gull og praksis. Når du vil kunne analysere Gullbevegelser, vil du kunne gjøre mer enn 200 pips per dag ved hjelp av denne enkle strategien. Det er mange fordeler for Gold pair. Later vil jeg diskutere. Vennligst ikke bruk den på live-kontoer. Øv det på Demo og manuelt tilbake test. Når du vil lære, drøft du her din erfaring. Så sammen vil vi gjøre det mer fremskritt med noen andre filtre og beste indikatorer. Til tider vil jeg oppdatere dette første innlegget for enkel å forstå. Vennligst se min nye tråd om Divergensstrategi på samme 5 Min Gold Chart her forexfactoryshowthre. 53post7457653 Trendline og Divergens Begge strategiene er veldig enkle og lønnsomme. Vær så snill å praktisere begge lagene mine, så kombinerer jeg begge strategier for å skape et veldig kraftig komplett system. Jeg vil at folk lærer trinnvis spesielt nybegynnere. Vennligst oppdater meg om din praksis og still meg spørsmål. Nei, nei, beklager, jeg mente ikke å kritisere. Jeg får det - jeg liker det - på Ninjatrader, det er en indikator som heter Swing. Det plotter poeng på diagrammet som er det høyeste eller laveste punktet for de forrige X-strekene og de følgende X-stavene, klart og objektivt definerende svingpunkter. Jeg bruker dem til å tegne trendlinjer som den nøyaktig samme hver gang. Takk for dine ideer - det er flott. Jeg ser etter handelsfolk å polere denne strategien for best resultat. Du kan dele ideene dine fritt her. Ikke noe problem Hei jmflukeiii Excellent Observance, jeg setter pris på deg. La meg forklare. Du kan tegne denne trendlinjen, men sjansene er mindre å få profitt selv om du får 7 pips der. Men jeg vil ikke tegne denne trendlinjen på grunn av disse grunnene. 1. Høyere høye eller lavere høye skal være klare. 2. Se på lyset. de er veldig veldig små 3. Det er tre like høye stearinlys som indikerer noe fremover som motstandsdyktig eller noe nivå (Vi vil ikke handle hvis vi ser en umiddelbar motstand eller støtte etter breakout.) 4. Markedet har ingen volatilitet så sjansene. Hei takk Du for denne fantastiske strategien Min kommentar er om ditt eksempel. Du sa under nummer 3: quotThere er tre like høye lys som indikerer noe fremover som motstandsdyktig eller noe nivå (Vi vil ikke handle hvis vi ser en umiddelbar motstand eller støtte etter breakoutquot Her er bildet, jeg skisserte mine observasjoner i gul farge og kommentaren er: Du sa, vi vil ikke handle hvis vi ser en umiddelbar motstand eller støtte. Men i bildet ditt over et innlegg lys etter breakout er det en umiddelbar motstand. Se til venstre. Det er tre like høye lys som indikerer noe som er fremdeles som motstandsdyktig eller noe nivå (Vi vil ikke handle hvis vi ser en umiddelbar motstand eller støtte etter brudd. Er jeg savner noe Hei, takk for denne fantastiske strategien Min kommentar handler om ditt eksempel. Du sa under nummer 3: "Det er tre like store stearinlys som indikerer noe fremover som motstandsdyktig eller noe nivå (Vi vil ikke handle hvis vi ser en umiddelbar motstand eller støtte etter breakoutquot Her er bildet, jeg skisserte mine observasjoner i gul farge og kommentaren er: Du sa, vi vil ikke bytte om vi ser en umiddelbar motstand eller støtte. Men i bildet ditt over et innspillingslys etter avslapning er det en umiddelbar motstand. Se til venstre. screencasttczHH1LK2. Først og fremst tegne støtte - og motstandsområder da threndlines Hvis du ser det, er det en sterk motstand eller støtte etter trendlinjespalten 5 til 8 10 pips, så vent på at prisen for å bryte støtte - og motstandsområdet også. Bildet jeg la til var et snapshot. Jeg trakk ikke støtte - og motstandsområdet. Det var et eksempel. 2. Jeg vil fortelle deg hvordan du tegner støtte - og motstandsområder. Hvilke områder er viktige. Som nevnt vil jeg fortelle mange flere ting. Bare trene det. Snart vil jeg skrive flere ideer. Gullskalping Trading System Here8217s et flott scalping trading system for handel gull. It8217s består av en RSI trend indikator, sammen med en nøyaktig buysell pil scalping indikator. Systemet er bygget for å kjøpe og selge gull (XAUUSD) i en eksisterende trend, 8220buy lav og selge high8221 prinsipp. Brukt MT4 indikatorer: buysellarrowscalper. ex4 (standardinnstillinger), RSIFilter. mq4 (standardinnstillinger) Foretrukket tidsramme (r): M5, M15, M30 Anbefalte handelssessioner: London og USA Trading instrument: gull (XAUUSD) Eksempel: Gull 30 Minutter Figur Figuren ovenfor er et eksempel på gullhandelssystemet i aksjon på 30-minutters gulldiagram. Det viser våre foreslåtte kjøp og salg inngangspunkter. Den RSI-histogramfiltrerte tekniske indikatoren brukes til å holde oss i handel med den overordnede retningen for gulltrenden. Totalt signal: 5 (3 selg, 2 kjøp). Gullsystem Handelsregler RSI-filterindikator oransje farge (trend opp) Buysellarrowscalper-indikator tegner blå pil GT Åpne kjøpsposisjon. Still stoppet litt under det nyeste støttenivået. Lukk kjøpsposisjon ideer: 1. Vent på scalping-indikatoren for å tegne en rød pil (kortvarig bearish). 2. Sett ditt eget overskuddsmål, for eksempel 100 pips. RSI-filterindikator blå farge (trend ned) Buysellarrowscalper-indikator tegner rød pil GT Åpne salgs-posisjon. Still stoppet litt over det siste motstandsnivået. Nytt salgsposisjon ideer: 1. Vent på scalping-indikatoren for å tegne en blå pil (kortsiktig bullish). 2. Sett ditt eget overskuddsmål, for eksempel 150 pips. Relaterte innlegg: Last Forex Analyzer PRO gratis i dag Brand New Forex System Med Super Nøyaktig Og Rask Signaler Generering Teknologi. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og salgssignaler rett på diagrammet ditt med lasernøyaktighet og REPAINER ALDRI opptil 200 pips hver dag Kjøp og selg Forex-signaler Avansert Daglig Range Detection Email Mobilvarselvarsler Ingen Repainting eller Lagging Vi respekterer alltid ditt privatliv på Dolphintrader.

No comments:

Post a Comment